piatok 9. júna 2017

Záhradná inšpirácia

Slniečko nám svieti už pár dní vkuse, čo znamená že leto sa blíži. Pevne verím, že nebudú 35 stupňové teploty no uvidíme.

No nie o tom som dnes chcela písať. Aktuálne počasie lahodí kvietkom, tráve, zeleni. Preto som sa rozhodla že aj na záhradný stolík by sa patrila nejaká rozkvitnutá ozdoba. Ja osobne nemám v pláne vrážať peniaze do kvetín v predajni, aby som ich o týždeň musela kúpiť znova. Vybrala som sa do záhradky a z nej som vytvorila túto dekoráciu.


"Vázičku" som vytvorila zo skleného pohára tuším od tatarky. Je to ten najjednoduchší spôsob - vezmete si vhodnú fľašu, odlúpnete etiketu a umyjete. Nabrala som do nej dažďovú vodu zo suda, predsa len aj pre takéto rastlinky je lepšia ako chlór. 

Samotná kytička sa skladá z: pažítkové kvety (to fialové), sedmikrásky, listy aj kvet ďateliny, list cesnaku, list alchemilky, list púpavy a poľná tráva. 

V dobrej forme to vydrží min. týždeň môže aj viac, záleží od stavu rastliniek. Je to veľmi nenáročné, či už na zručnosti alebo financie či materiál.

Dúfam, že som vás inšpirovala a budem rada ak sa podelíte o svoje názory, nápady, skúsenosti prípadne aj fotografie na FB stránke: Slovenské dievča - Lucka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára