utorok 14. novembra 2017

Dermacol Imperial make-up


Ahojte,

po dlhšom čase sa opäť vrátime ku kozmetike a dnes ku stálici v značke Dermocol a to je práve ich Imperial make up.
Čo nám prezradí Dermacol?
Doprajte svojej pleti hebké pohladenie s výťažkami z orchidey. Hydratačný make-up zaistí vašej pleti dlhodobú hydratáciu, ktorá dokáže zachovať jej krásu rovnako ako krásu kvetov orchidey. Veľmi jemná textúra make-upu pleť okamžite zjednotí a rozjasní, dodá jej pocit sviežosti. Hodvábne vyhladzujúci látky dodajú pleti jemnejší a hladší vzhľad.
zdroj: https://www.dermacol.sk/produkt/imperial-make-up-pale/

A čo ja na to?

Jedná sa o make-up s nízkou až strednou krycou schopnosťou. Ja osobne nie som náročná na make-upy, nakoľko ich používam veľmi sporadicky, no tento mám už februára. Odtieň je vhodný skôr pre ženy s ružovým podtónom pleti. Čo je celkom zaujímavé je, že najskôr vyzerá brutálne tmavo ale po rozotrení sa pekne zosvetlí.
Neodporúčala by som ho pre mastnú a možno ani zmiešanú pleť ako mám ja, nakoľko zvýrazňuje póry. Hydratáciu som nezaznamenala ale ani vysúšanie pokožky.

Čo mi však vážne vadí je tá parfemácia. Píšu, že by to malo obsahovať výťažok z orchidey, ale aj napriek tomu to vonia až priveľmi výrazne. Dovolím si tvrdiť, že precitlivelá pleť môže na to reagovať. 

Na záver by som povedala asi len toľko, že ma priveľmi nezaujal, radšej vyskúšam niečo iné. Čítala som aj počula dobré recenzie naň takže je už len a len na vás, či ho vyskúšate.

Zloženie:
AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, DIETHYLHEXYLCYCLOHEXANE, CAPRYLYL METHICONE, TALC, NYLON-12, COCOGLYCERIDES, CYCLOHEXASILOXANE, SORBITAN ISOSTEARATE, ALUMINUM/MAGNESIUM HYDROXIDE STEARATE, GLYCERIN, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, PANTHENOL, SODIUM CHLORIDE, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE, POTASSIUM SORBATE, METHICONE, ORCHIS MASCULA EXTRACT, CITRIC ACID, (METHYL-, ETHYL-, PROPYL-)PARABEN, PARUM. MAY CONTAIN: CL77891, CL77492, CL77491, CL77499.


Samozrejme ak máte už skúsenosti s týmto make-upom podeľte sa o ne s nami. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára