piatok 6. júla 2018

Faith like potatoes (2006) - FILM

Viera ako zemiaky...

...keď som si prečítala tento nadpis filmu vôbec som nevedela čo si pod ním predstaviť. Čo má viera spoločné so zemiakmi? A prečo práve so zemiakmi? Vŕtalo mi to hlavou, nuž som si pozrela tento film.

Dej sa odohráva v Afrike, kde farmár Angus žije so svojou rodinou. Avšak ako to v živote býva, nie každý rok je dobrá úroda a tomu bolo i tu tak. Angus objavuje silu spolupatričnosti spoločnosti v ktorej žije, objavuje vieru v Boha a nakoniec sa dokáže na neho úplne spoľahnúť. Vo filme sú aj veľmi smutné scény a životné osudy postáv ako aj výrazné pôsobenie Boha. 

Odporúčala by som film pozerať v dabingu, alebo ak v angličtine tak určite s titulkami aspoň anglickými, pretože pôvodní obyvatelia majú vlastný jazyk a celkovo angličtinu ťažšie rozumieť ako v iných filmoch. 

Zaujímavé je zamyslieť sa, koľko ľudí by malo odvahu a vieru ako tento farmár? Musí to byť neskutočné presvedčenie a zároveň odvaha. Budem rada, ak sa podelíte o vaše názory a myšlienky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára