pondelok 15. mája 2017

Transport - pexeso

Po dlhšej dobe prinášam ďalší worksheet, tentokrát vo forme pexesa.

Téma: dopravné prostriedky

Zámer: slovná zásoba

Náročnosť: začiatočník (starter)

Použitie: Hra obsahuje 10 párov kartičiek. Obsiahnutá slovná zásoba zahŕňa - car, train, scooter, boat, bus, plane, bike, lorry, tractor, rocket.

Kartičky rozstriháme, otočíme obrázkami smerom nadol, a hráme ako klasické pexeso. Žiaci po otočení obrázka vyslovia názov dopravného prostriedku.



Odkaz na stiahnutie:


Heslo: SD-L3

Extra tipy pre vás:

1. Čiernobiela tlač vás nemôže zaskočiť. Toto pexeso som potrebovala a jediná možnosť bola vytlačiť ho čiernobielo. Mala som nejaký ten čas a zobrala som fixy a voskovky a takto to dopadlo. Prípadne môžete nechať aj deti nech sa pohrajú s obrázkami.


2. Aby nám obrázky nepresvitali. Môže sa stať, že by nám mohli obrázky na bežnom kancelárskom papieri mohli presvitať. Môžeme buď pexeso vytlačiť na výkres, alebo ako som to urobila ja, podlepiť ho farebným papierom. Odtieň je čisto na vás. Ja som si vybrala svetlo modrú. :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára