sobota 8. apríla 2017

Soaphoria - Čisté aloe mydlo

Ahojte,

dnes Vám poskytnem pohľad na jeden produkt od slovenskej kozmetickej značky Soaphoria. Jedná sa o mydielko aloe vera.

Čo nám hovorí sopahoria.sk???
Tie najkvalitnejšie organické suroviny, čistá príroda samá. Aloe vera je legendárna rastlina, ktorú už v minulých civilizáciách označovali ako zázračnú. Jej divoká krása a terapeutické vlastnosti jej prisúdili punc legendárnosti. Je skutočne jedným z najúžasnejších darov prírody. Má protizápalové účinky, pôsobí ako prírodný zvlhčovač. Zvyšuje normálne bunkové množenie, čím urýchľuje regeneračnú fázu hojivého procesu. Pôsobí dezinfekčne a protizápalovo. Pokožku zvláčňuje a eliminuje jej suchosť vyvolanú ekzémom, psoriázou, vetrom a slnečným žiarením. Je tiež vhodný pri akné, popáleninách a odreninách. 
Produktová rada Čistá aloe sa výborne hodí na všetky typy pokožky, zvlášť pre veľmi suchú, dehydratovanú, slnkom či mechanicky poškodenú ale i pre alergikov.

Čo ja na to?

Keď som si kupovala toto mydielko, prvé čo ma prekvapilo bola jeho veľkosť. Čakala som ho trošku väčšie, takú poriadnu tehličku. Povedala som si, že toto sa spotrebuje tak rýchlo, že si to ani nevšimnem. Opak je však pravdou. Mydielko pekne sedí do ruky, čo uľahčuje manipuláciu s ním. 
Okrem vhodnej veľkosti a tvaru má aj príjemnú parfumáciu - jemnú, nevtieravú, citrusovú. Farba je naozaj pekná zelená, príde mi až čiastočne priesvitná. Naozaj príjemná na pohľad.

Čo sa týka samotného použitia a funkčnosti, musím povedať že naozaj nedráždi a nevysušuje pokožku a napriek tomu výborne čistí. Moja pokožka má potom až vŕzgavý zvuk. Hravo si poradí aj s make-upom. Pri použití mydielko výrazne nepení - treba si ním poprechádzať po vlhkej pokožke a potom len prstami s troškou vody masírovať po tvári a vtedy vytvorí o niečo hustejšiu penu. Veľmi ale naozaj veľmi pomaly ubúda.

Naozaj oceňujem aj prírodné zloženie:
Zloženie: Aqua (voda), Cocos Nucifera Oil (kokosový olej)*, Olea Europaea Fruit Oil (olivový olej)*, Glycerin (glycerín rastlinného pôvodu)*, Sucrose (Sacharóza)*, Decyl Glucoside (povrchovo aktívna zložka rastlinného pôvodu), Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder (Aloa pravá)*, Sodium Chloride (kuchynská soľ)*, Citric Acid (Kyselina citrónová)*, Sodium Citrate (Citrát trisodný), Titanium Dioxide (minerálna farbiaca zložka), Iron Oxide (minerálna farbiaca zložka)
*certifikovaná organická zložka 
Jediným povedzme slabším negatívnom je cena - 100g mydielko možno kúpiť za cca. 4 eurá.
Poznámka:
Soaphoria predstavila vynovené verzie mydiel a zdá sa mi že aj s vyššou cenou, ale to som si nie istá. Toto čisté aloe vera nájdete už v novom prevedení. (kuk obrázok nižšie)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára