nedeľa 21. marca 2021

Sklenené dózy Korken (Ikea)

 Ahojte,

ak sledujete môj Instagram tak iste viete, že som si zariadila nové dózičky do kuchyne. 

    Veľmi som sa tešila a potrebovala som ich viac tak som išla najmä podľa ceny a preto zvíťazila u mňa Ikea. Či som spokojná alebo išla kvalita na úkor ceny sa dozviete ak budete čítať ďalej.

    Potraviny najmä trvanlivé sa mi kopili a chcelo v nich urobiť poriadok. Po prečítaní rôznych diskusií som sa rozhodla, že pôjdem do sklenených dóz so silikónovým tesnením. Sú veľmi Insta-friendly o tom niet pochýb a pokiaľ máte otvorené police bola by to super voľba dizajnová. Ja takú policu nemám, všetko mám v zatvorených skrinkách, ale ja som si to vybrala najmä z praktického hľadiska.

    Musím povedať že na fotografiách na stránke Ikey som z nich bola nadšená - pekné a za dobrú cenu, juchúúú a kupujem. Keď som ich rozbalila bola som mierne nešťastná, najmä z kvality skla. Nie je to také úplne priezračné sklo ako by som chcela, skôr ako som sa dočítala na nete bývajú dózy zo zeleného skla. Skúsila som to odfotiť, ale nie som si istá, či to bude vidieť. Proste z určitého uhla to najmä na vrchoch vidno, že to je do zelena.


    Ďalšia vec, ktorá ma nepotešila je, že vidno akoby spoj na skle, nie je to také jednoliate. Už dávnejšie sme kupovali dózy v Coop Jednota, boli drahšie ale práve tento nedostatok nemali.

    Musím kúpiť iné - zistila som, keď som išla nasypať 1kg múky do nádoby s obsahom 1,8L. Myslela som si, že to úplne v pohode vyjde ešte aj s rezervou a vôbec. Majú aj 2L nádobu ale tá je zase veľmi vysoká a úzka, vhodná na špagety príp. podobné cestoviny.  To bolo pre mňa sklamaním.

    Zatváranie trošku hrká a miestami sa akoby zasekne, ale dá sa s tým pracovať.

    Medzi výhody určite zaradím cenu, dostupnosť, rýchlosť doručenia a možnosť zakúpenia náhradných tesnení.

    Sama som si dózičky trošku ozdobila. Použila som bavlnenú priadzu, ktorú som obtočila dookola pohára a na to som pripevnila menovku (ozdobný papier, vystrihnúť, dierkovačom dierku, fixou názov a priviazať na šnúrku.

Na druhú stranu som nalepila obyčajný biely kancelársky papier a píšem tam dátum spotreby.

    To by bolo odo mňa všetko, prípadné otázky alebo vaše skúsenosti s Ikea dózami mi zanechajte v komentári. Poradíte nejaké iné do budúcnosti?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára