štvrtok 8. apríla 2021

Milovanie s vanilkou (Petra Hederová)

 Milí čitatelia môjho blogu,

    dnes vo sviatočný deň (kedy dúfam máte čas aj prečítať si niečo z mojich článkov), sa chcem rozpísať o knihe, ktorú som práve včera dočítala a tou je Milovanie s vanilkou. 

    Knihu som si zakúpila čistou náhodou, keď som pozerala akcie na bux.sk tuším za 4 eura. Mala som vybraných viacero titulov a povedala som si, že prečo nie?

    Nuž, poďme sa pozrieť ako môj výber dopadol...

    Milovanie s vanilkou ma upútalo aj kratučkých opisom obsahu diela na webovej stránke. Tušila som, že to môže byť niečo "štipľavejšie", čo v konečnom dôsledku ani veľmi nebolo až na pár jemných scén. Podľa názvu som očakávala niečo iné (vanilku vo forme aromaterapie, voňavky, ingrediencie na pečenie), ale aspoň som si rozšírila terminológiu určitej oblasti.

    Čítanie išlo pomerne rýchlo (aj na obmedzený čas, ktorý môžem venovať čítaniu). Bola to totálna oddychovka, bez ťažkých zápletiek, plná dialógov. Písaná je v prvej osobe a teda je pekne vidieť pohľad len hlavnej hrdinky Leny ako aj jej myšlienkové pochody.

    Dej sa odohráva v prostredí Bratislavy a Čiech, dajú sa teda miesta pekne dohľadať na internete ak by Vám chýbala predstavivosť. Ide o vzťah na diaľku udržiavaný prostredníctvom elektronickej komunikácie. Občasné stretnutia sú naplnené najmä fyzickou láskou so zvláštnymi potrebami, ktoré Lene úplne nevoňajú. Záver ma ani neviem či potešil, prekvapil alebo zarmútil (naozaj neviem). Ani neviem povedať, či skončil pre Lenu pozitívne alebo negatívne, bol naozaj dosť zvláštny a taký povedala by som, že otvorený, nakoľko si viem predstaviť ich príbeh pokračovať rôznymi smermi.

    Nebola to napokon ani najlepšia ani najhoršia voľba, taká zlatá stredná cesta. 

Hodnotenie 2⭐ / 3 ⭐

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára