utorok 23. mája 2017

Garnier - Moisture comfort - Hydrating and soothing maska

Čaute čaute kamoši a kamošky, 

dnes sa porozprávame o maske, o ktorej počul snáď každý kto sa aspoň trošičku zaujíma o kozmetiku. Ide o relatívne stále ešte novinku a to sú textilné masky od Garnieru.

Niekedy mám pocit že čo blogerka resp. youtuberka tak to názor, že ide o najúžasnejšiu masku na svete za najlepšiu cenu. 

Poďme sa teda spoločne pozrieť sa pod ňou skrýva. 

Čo nám prezradí Garnier?

Superhydratačná upokojujúca textilná maska moisture + comfort: Textilná maska s upokojujúcim zložením obsahujúcim extrakt z harmančeka, kyseliny hyalurónovej a glycerínu. Pleť je hydratovaná a zdá sa upokojená s pocitom hebkosti a pohodlia. (Spotrebiteľský test - 62 žien - 3 aplikácie/týždeň)

Čo ja na to?

Túto masku som si kupovala viac menej zo zvedavosti čo naozaj dokáže. Vybrala som si ružovú na citlivú a suchú pleť s harmančekom. Masku treba nechať na tvári 15 minút. 

Ja za seba by som túto masku neodporučila ľudom s citlivou pleťou. Mňa osobne poštipkávala počas tých 15 minút na tvári, okrem toho vôňa tejto masky je brutálne chemická a pre mňa veľmi veľmi nepríjemná. Keď už som prekonala túto parfemáciu a chcela som si ju aplikovať na tvár narazila som na ďalší problém a to veľkosť. Mne osobne bola tá maska obrovská na tvári a teda sa mi nedala dobre nasadiť. Čo ma tiež zaskočilo bolo, že táto maska je poriadne napitá alebo teda mokrá. Miestami som sa obávala až nezašpiním všetko okolo seba,


Odhliadnuc od komplikovanejšej aplikácie som sa dostala do bodu, kedy ležím s maskou na tvári. Prešiel čas a ja som si ju dala dole a snažila sa ešte vmasírovať zvyšky do pleti. Nakoľko nemám rada pocit lepkavej a neumytej tváre, išla som si zvyšok zmyť vodou. A výsledok? Prekvapilo ma, že na dotyk som nič nepocítila, najskôr možno po hodine som pocítila, že pleť je jemnejšia ale na pohľad sa mi nezdala hydratovanejšia. Netuším čím to je, možno si pleť povedala, že mi výsledok ukáže neskôr. 

Ďalším nepríjemným faktom je pomerne vysoká cena 1,99 alebo 1,49 v zľave je pomerne dosť na jedno použitie. Keď sa vrátime k popisu od Garnieru a k spotrebiteľskému testu, neviem si predstaviť aplikovať 3 tieto masky za týždeň pri takomto pomere cena - kvalita.

Zloženie: aqua/water, propylene glycol, glycerin, p-anisic acid, benzyl alcohol, benzyl benzoate, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, dipotassium glycyrrhizate, glyceryl acrylate / acrylic acid copolymer, hydroxyethylcellulose, mannose, methylparaben, peg-40 hydrogenated castor oil, phenoxyethanol, potassium hydraxide, potassium sorbate, propyl paraben, pvm / ma copolymer, sodium hyaluronate, sorbic acid, sorbitol, xanthan gum, parfum

Na záver len napíšem, že som od tejto masky očakávala viac a skúsim vyskúšať aj 2 ďalšie varianty na posúdenie. :-) 

Ak máte vlastné skúsenosti neváhajte sa podeliť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára