piatok 7. júla 2017

Boh nie je mŕtvy - FILM

Ahojte,

dnes som si pre vás pripravila doporučenie na film menom Boh nie je mŕtvy. Na tento film som narazila na nejakej webovej stránke ale naozaj už neviem kde presne, no ihneď som ho vyhľadala.

Film zachytáva viacero príbehov ľudí medzi nimi vysokoškolského profesora filozofie, mladého študenta, moslimského dievčaťa, kňaza, podnikateľa či dievčaťa, ktoré v tej najťažšej situácií ostane na všetko sama a vtedy hľadá a stretáva Pána Boha. 

Ako už názov napovedá film je vhodný pre kresťanov, ale nie len pre nich. Vo filme dochádza ku konfrontácií vedy a náboženstva, kedy vedu zastupuje práve profesor a náboženstvo, vieru a Boha zastupuje mladý kresťansky veriaci chlapec. 

Čo sa mi naozaj páči je, že aj jeden človek môže zmeniť ľudí a ukázať im vieru, že človek by mal bojovať za to čomu verí a nedať sa strhnúť davom a že Boh dáva nádej aj v poslednej chvíli.

Vo filme som narazila na viacero momentov, ktoré ma dojali k slzám. Preto ak ste citlivejšia povaha odporúčam pripraviť si vreckovky.

Pozrite si trailer:


A tu si môžete pozrieť film online (EN s titulkami):

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára