pondelok 22. mája 2017

Najväčší zo zázrakov

Prajem Požehnaný deň všetkým čitateľom blogu,

dnešný príspevok bude zrejme zaujímavý najmä pre kresťanov, nakoľko sa jedná o animovanú rozprávku Najväčší zo zázrakov. 

Na túto rozprávku som narazila na FB stránke "Ježišu, dôverujem v teba." Trošku som sa bála čo od nej očakávať ale po jej zhliadnutí musím povedať, že to bolo naozaj silné. Rozprávka je založená na súkromných zjaveniach. Pôvodne bol v poľštine a ako som si prečítala dabing je taký "domáci" ale napriek tomu si myslím že veľmi pekný.

Čo viac povedať k tomuto filmu? Ja som pri ňom preplakala takmer väčšinu času, bolo to krásne, plné nádeje, zároveň vysvetlenia, lásky. Mne osobne tento film dodal silu, nadšenie a aj posilnil samotnú vieru. 


Chcem Vás však poprosiť ak poznáte podobné filmy alebo videá neváhajte sa s nami o ne podeliť v komentároch :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára