pondelok 25. júna 2018

Deň za dňom výzvou od Blogilates - Aktualizované

Ahojte žienky,



ako som písala v článku kde som vás vyzývala aby ste sa pripojili k cvičeniu, začínam dnes písať aj denníček vo výzve. 

DEŇ 1 - No prvé cvičenie výzvy by sme mali za sebou, celkom ľahké, aj keď najhoršie sú pre mňa "Ankle Reaches", keďže bojujem s tým aby som nenamáhala krk ale bruško. Inak som si pred každým cvikom najskôr pozrela ako ho správne robiť a až potom začala :D Dokopy 15 cvikov na dnešný deň som dala za pár minút aj so študovaním návodu. Som si istá, že ste to aj vy zvládli.

Ďalšie dni v pokračovaní článku...
DEŇ 2 - Dnes sa mi ale extrémne nechcelo ani tých pár cvikov urobiť, ale prekonala som sa. Okrem tohto pohybu som mala prechádzku k zubárovi a späť čím moja motivácia vôbec nepodrástla. Celkovo mám problém robiť veci pravidelne, takže toto bude aj výzva trpezlivosti. Držte prsty. :-)

DEŇ 3 - To, že som zabudla odcvičiť som si uvedomila až večer v posteli a to sa mi fakt nechcelo :D moje odhodlanie dostáva zabrať už takto skoro.

DEŇ 4 - Keďže som sa včera na to vykašľala, tak dnes ma čakalo dokopy 15 opakovaní z každého cviku a to už bolo dosť cítiť. Radšej sa budem snažiť každý deň a pomenej :-)

11.7.2018 - Baby smutne priznávam, že túto výzvu som úplne vypustila, ale skúsim to ešte raz buď tento mesiac alebo od 1.8.2018. Snáď to bude úspešnejšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára