sobota 3. marca 2018

Balea - Pleťová maska s extraktom z bieleho čaju a čerešní

Čaute čaute,

dnes si porozprávame o maske od značky Balea. Myslím, že stále by mala byť ešte dostupná v predajňach (naposledy som ju tam ešte videla). 

Ide konkrétne o masku s výťažkami z bieleho čaju a čerešní. 

Čo nám o maske hovorí Balea?
Jemné zloženie s extraktom z bieleho čaju a čerešní, ako aj prírodný mandľový olej ošetrujú pleť a dodávajú jej zvodnú pružnosť a vláčnosť. Pantenol hydratuje a pomáha pleť upokojiť. Vitamín E chráni pred voľnými radikálmi a chráni pleť pred vonkajšími vplyvmi životného prostredia hlavne pred UV-žiarením. S vôňou letných čerešní pre relaxovanie.

Čo hovorím o maske ja?
Maska má bielu krémovú konzistenciu, dobre sa roztiera, mne vystačí na cca 3-4 použitia toto balenie. Vôňa je dosť chemická na môj vkus, viac po čerešniach ako čaji. 


Maska sa nechá pôsobiť 10-15 minút a zvyšok je potrebné zotrieť. Ja osobne si vždy musím po tom umyť tvár, inak mám pocit že mi to tam nepekne sedí. Dávam si vždy 1/2 jedného sáčočku (sú dva), a bohato mi to stačí na pokrytie celej plochy tváre, avšak aj tá jemnejšia vrstva sa nestihne celá vstrebať za tých 15 minút. 


Čo sa týka výsledku tak áno pleť je oveľa jemnejšia a hydratovanejšia ako pred jej použitím, len mne osobne celkom vadí  tá vôňa, ale dá sa prekonať. Moja pleť však nie je úplne suchá, ale skôr normálna až zmiešaná a tak jej to stačí. Začervenanie ani podráždenie nebadám, a to je moja pleť celkom citlivá.

Odporúčala by som najmä pre mladú pleť a pleť ktorá nevyžaduje extra hydratáciu.

Zloženie:
AQUA, CETEARYL ALCOHOL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, COCO-CAPRYLATE, COCOGLYCERIDES, SODIUM CETEARYL SULFATE, GLYCERIN, DICAPRYLYL CARBONATE, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, PRUNUS AVIUM FRUIT EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, TOCOPHEROL, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, PHENOXYETHANOL, PROPYLENE GLYCOL, PARFUM, EXTHYLHEXYLGLYCERIN, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, PANTOLACTONE, SODIUM CITRATE, LIMONENE, GERANIOL, SORBIC ACID. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára